Oj vad jag ljuger! ♥

Hej ♥

Idag sa jag ju att ingen av mina kompisar kunde va men där
ljög jag visst lite igen ;P

För här sitter jag ju me Mikaela och har skoj! :D ♥

Love u girl ;* ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Jaja tillbaks till idag, när jag typ skulle hämta henne från Konsum
(bussen stanna där) så var det en skitskum katt som var typ skitsnäll...,
 i början, sen helt plötsligt BET OCH REV DEN MIG!? XO

Aså seriöst? Den typ spann och kelade och var jätteglad och helt plötsligt bara,
GAAHHH!! JAG FÖRSTÅR LIKSOM INTE GREJEN!? -.-'






OND KISSE!!! Seriöst? -.-'



Gör kanske ett inlägg senare får se, jo btw så ska jag o Mikaela
slagga idag (GUTT!), syns kanske sen puss hej ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0