Juniyra ^^ ♥

Hej ♥

Igår så va jag me Fia och Alice ;)

Det var bland annat drf jag inte bloggade igår ^^

Men sen så var det oxå att efter vi hade badat i min pool (det va det ändå vi hann göra)
så skulle man på nån j*vla JuniyraSkansen ;/

Det var på sett och vis kul liksom att få träffa lärarna och klasskompisarna, men det var även SUPERTRÅKIGT för när vi hade hälsat så skulle man ju gå runt och kolla på skolans lokaler! -.-'

Skittråkigt....



Bilder från den roliga delen:








Canon EOS 60d + 18-135mm Lens Kit




Ja nu ska jag iaf äta lite, puss hej ;P ♥



Kommentarer
Postat av: T I L D E ♥ - mode & fotoblogg !

jätte COOLA bilder !

2011-06-15 @ 10:31:31
URL: http://tildewaller.blogg.se/
Postat av: Tilda - Smilinggirls!

va bra att du kan ta sprutor nu! jag skulle nog inte klara av att komma över min klaustrofobi :/

2011-06-16 @ 17:27:02
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0