...... ;'( ♥

Hej ♥

Jag sa ju att jag skulle skriva mer om "bråket" mellan mig och Fia....

Jag kan verkligen inte skriva "riktigt" så jag skriver ner mina känslor (och tankar) i en "dikt":


*Allt var för bra för att vara sant, jag hade bättre vänner än
jag nånsin kunn
at drömma om, du visste (vet) mina hemligheter
och jag visste (vet) dina men att en enda natt kunde få dig att
lämna oss det hade jag ingen aning om... Enda sen du kom in i mitt liv
har jag för en gång skull börjat känna mig lycklig, mina andra vänner gör
mig självklart oxå lycklig men jag har alltid kännt mig ensam, ja tills du kom...
 Jag önskar bara att det var en dröm och att jag ska vakna när som helst!
 Men det är ingen dröm både du och jag är verklighet och "dom" är oxå det.
Att våran vänskap kunde lämnas bara för att få vara mer "poppis" hade
jag kunnat vänta mig av nästan vem som helst men inte av dig en av mina bästa
vänner ♥ (elr om man ska säga ex-bff) Men jag tycker inte att du kan vara
sur på mig bara för att jagf sa sanningen till dig! Det är inte detsamma utan
dig men om det är sån här du är som inte förlåter elr för den delen kan ångra
sig så ska jag vara ärlig då vet jag inte om jag vill ha tillbaka dig, men det
är ditt val inte mitt? Jag hoppas att du kan förlåta mig men det finns inget
mer jag kan göra elr säga för du ignorerar mig ändå...*



Bild:






Jag hoppas hon förlåter mig.... elr ångrar sig
för den delen, puss hej ♥ ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0