You are so Beatiful Without these Things ♥

Hej ♥


Fyf*n vad fuskigt!! :O

Jag slår vad om att alla är pigga och glada nu... MEN INTE JAG!!! ;(

Nej nej, för jag ska ju pronto vara SJUK!! :mad:

Orättvist om något.... :thumbdown:

Aja jag slipper iaf skolan och det är ju alltid nått! :D

Om jag känner mig bättre sen så ska jag nog va med
Linnéa och sen dra till tjejgruppen elr nått ;)

Men jag får som sagt var se om jag blir bättre... :)

Just nu håller jag iaf på ch försöker lägga ut bilden här ovan på fb,
men det går liksom inte så bra.... :blush:

Tills jag känner mig bättre blir det iaf att slappa framför datorn (känner mig sjukt seg! :tired: )



Bloggar nog inte mer idag på den här bloggen för jag kan ju
inte bara överge Min och Mikaelas blogg!, puss hej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0