Stockholm nästa ;) ♥

Hej ♥

Det är just typiskt att när man haft en sån j*vla hemlängtan så är det första
man ska göra när man kommit hem att åka ut (IGEN!) ;S

Visst visst ska det ju bli ku att åka till Italien...

Japp, jag ska till Itailen!! :D

F*n va gutt aså! ;d

Det enda dåliga är att jag missar första vekan på sjuan me min nya klass.... :'(

Men aja, vad gör man inte för att få åka till Gröna Lund för första gången i hela sitt liv
 och sedan åka till pizzans och pastans förlovade land
och gå på en TREDAGARS FEST! ;O

Sticker om nån timme till Stockholm sen så immon blir det Grönan och sen onsdag
blir de Arlanda men först av allt så ska jag va me Michelle ;)




Jo jag glömde, Italien är ju oxå det land där man uppfan glassen:






Haha, inte bästa blden på mig men aja (ps bilden
är tagen av Mikaela), puss hej ;* ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0